inget legg här inte

Dom flesta brukar vilja visa legg när dom går på systemet, men inte vi unga. Nej vi vill absolut inte göra det för att kunna skryta med att vi faktiskt ser så gamla ut att vi kan köpa utan att behöva visa. Idag skuttade jag ut ifrån systemet väldigt glad över att inte ha behövt visa mitt legg. (Att det sen beror på att han i kassan känner igen mig är inget vi behöver säga högt..) Nu tänker jag stolt säga att jag har handlat på systemet utan att visa legg. När man som jag inte ser ut att vara en dag över 16 är det en bravad!

Nu ska jag kika bort till omklädningsrummet och byta om samt sminka mig. Tänker även hälla i mig en kopp kaffe till. Jag har en känsla av att det blir mycket idag och att kaffetid inte kommer att excistera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0