great night with awesome friends

Det finns så många ord som skulle kunna beskriva gårkvällen men jag väljer nostalgisk. Jag träffade så många gamla vänner och det gjorde mig riktigt glad. Större delen av klassen, ja dom som brukar gå ut, var på Vallen och andra vänner som jag inte sett på år och dagar dök även upp. Nya vänner fanns även med och givetvis min Anna. Vi hade en väldigt trevlig förfest hos Ville med bra musik som Anna och jag hade fixat. Eller ja, den var bra så länge Anna och jag stod för låtvalen. Vi dansade och snackade på Vallen, det var fullt med folk som det ska vara, bra musik på dansgolven och vi kom hem i vettig tid. En riktigt bra utekväll med andra ord!

Har inga bilder på pappas dator men ni får en låt som får stå för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0