girls night at the beach

Jag hade en riktigt trevlig kväll med flickorna ifrån jobbet igår! Jag är riktigt glad över att vi går så bra ihop och att vi alla är så lika. Jobbet hade inte varit lika roligt utan dom. Det är verkligen viktigt att man trivs med dom man jobbar ihop med. Hur som helst så köpte vi en jätte stor melon, vi hade ca 6 matlådor med melon med oss ner. Vi satt på stranden, beundrade himlen och pratade massor till lite musik i bakgrunden och några glas rosé. Det där åskvädret som SMHI hade utlovat kom aldrig så vi slapp bli dränkta i regn!

Nu ska jag byta om och öppna glassbaren här på jobbet. Vi hoppas att det går bättre än igår.


Mina fina flickor på stranden. Johanna, Anna, Petra och Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0