En mysig sommarkväll

Tänkte berätta om min gårkväll för er lite snabbt. Efter jobbet mötte jag upp min vän Anna, som jag även jobbar med. Vi gick till ICA och köpte med oss vindruvor, jordgubbar och mörk cholklad som vi åt nere på Campingen i färjestaden. Lite senare plockade Linus upp oss och vi åkte över till Kalmar och hem till Linus kompis Viktor där vi grillade. Eller ja, dom grillade medans Anna och jag fortsatta med våra nyttiga godsaker! Vi 11 åkte över till ön igen och lämnade av Anna vid stationen. Sen begav Linus och jag oss hem till honom och såg någon konstig film på tv. Riktigt mysig sommarkväll!


Min fina vän Anna!

Grabbarna hade fest

Kommentarer
Postat av: Anna

måste fångat mig i ett ögonblick där jag dissade dom små 91orna lite, hehe! Du är fin Denise! Tack för en härlig kväll :-)

2010-07-04 @ 21:52:56
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0