den där glassbaren alltså

Vilken dag, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? För det första var jag klantig nog och tappade min mobil i mitt kaffe när jag stod i glassbaren. Det är något med den där glassbaren, ska sluta stå där..  Sen tog jag på mig uppgiften att stänga eftersom jag ska gå tidigt imorgon. Självklart blev vi kvar i evigheter och jag stod i disken större delen av kvällen täckt i diskvatten och diverse äckliga rester. Missade första bussen hem så fick hänga kvar ett tag i Färjestaden. Nu har jag äntligen sjunkit ner i sängen och tänker inte resa på mig.

Imorgon väntar lite jobb och sen bär det av till Felicias pojkvän där ett poolparty väntar. Jag längtar som en tok måste jag säga! Nu ska jag dra ner något att titta på innan jag får lite välförtjäntsömn.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Stackare med mobilen! :( Men det där med poolpartyt lät bra ;)

2010-07-15 @ 23:11:19
URL: http://lillfills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0