dags att fixa sig inför kvällen

Herregud vad det är varmt ute, trodde jag skulle tuppa av när jag gick ifrån bussen och hem. Slutade tidigt idag, det var lugnt på restaurangen och jag behövde hem för att fixa mig. Ska åka tillbaka till Färjestade om ett par timmar och förfesta hemma hos Linus innan vi går ut ikväll. Större delen av personalen ska med så det kommer nog bli jätte trevligt!


Jag hittade ett riktigt fint förkläde när jag skulle stryka idag, haha!

Smygfotade Vlademir när han fixade mat

Anna jobbade flitigt :)

Linus i köket, bilden är dock någon dag gammal

Kommentarer
Postat av: Anna

Är alltid flitig!:D Ses snart min snygging, är riktigt pepp!

2010-07-07 @ 18:20:15
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0