afterwork

Alkohol, melon, "jag har aldrig", sommar och galna människor kan inte sluta annat med än galen personalfest.

Så fort vi kom till Mari tog jag och Anna som vanligt ton och styrde in kvällen på en rad roliga samtalsämnen. Jag tror jag han gå igenom alla känslor som finns på denna jord igår. Roligast var ändå när vi lekte "jag har aldrig". Ni vet den leken när man säger ett påstående och alla som har gjort det dricker? Under lekens gång avslöjades både det ena och det andra. Ja, för varje timme som gick bara älskade jag mina arbetskamrater mer, vi är ett underbart gäng måste jag säga.

Jag var klantig nog och glömde min kamera hos Mari så ni får vänta lite med att se bilderna, men jag lovar, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0