wähepp, ingen träning

Tänk att det ska skita sig med träningen hela tiden. Det blev inget igår och Chris hade råkat skriva fel dag till mig så det blev inget idag heller. Jag som var så taggad! Blev 15 min på löpbandet iaf. Imorgon så blir det träning, kommer bli toppen. Ska även följa med Alicia till tandläkaren. Sen kommer älskling också, saknar honom redan!

Nu sitter jag och slappar i Alicias rum och ser på när hon spelar sitt hästspel. Jag känner mig väldigt seg så det blir sängen tidigt idag. Ska lägga mig efter middagen och se på Bring it on, den nyaste. Får hoppas på att den är bra. Jag önksar att jag hade lite ost och kex också, har blivit så himla sugen på det den senaste tiden. Lite drygt bara att man inte har så mycket pengar bara. Nåja, får fixa mig ett jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0