Törneby herrgård

Hej alla, hur mår ni? Jag är super trött, älskling och jag låg och såg på film och myste tills klockan var ett eller något. Inte så smart när det är skola dagen efter, känner mig väldigt seg. Jag har en låg och stressig dag som väntar mig så ska trycka i mig massor av kaffe och jobba på. Tur att det bara är massor av roligt som händer!

På lunchen ska jag och Jenny ta en sväng med JB bilen ut till Törneby herrgår och se hur det ser ut där. Vi funderar nämligen på att ha balen där. Förhoppningsvis är det ledigt och vi kan få det till ett bra pris. Det ligger väldigt fint och inte så långt utanför Kalmar. I vanliga fall är vi alltid på Stadshotellet men iår tyckte vi att det var dags för en ändring. Det kommer bli underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0