time to go home.

Jag är helt slut i huvudet nu. Har läst massor och kommit en bra bit på min artikel nu. Ska fortstätta lite senare ikväll och förhoppningsvis får jag klar den idag. Men nu ska jag gå hem och äta något. Är jätte hungrig och trött. Ska börja läsa catcher in the rye när jag kommer hem också. Jag har redan läst den när jag bodde i USA så jag behöver inte lusläsa den, vilket är skönt. Skummar nog mest igenom det viktiga så kanske jag kan redovisa den nästa vecka. Hade varit skönt!

Vad har ni gjort idag? Jag har bara tokpluggat och dagen kommer som sagt fortsätta med det. Det gör i och för sig inte så mycket, det är tråkigt väder så det finns inte mycket annat att göra. Det ska bli så skönt med våren. Tycker inte ni också det? Aja, nu ska jag gå, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0