some light in the dark

Jag har tänt lite ljus på rummet nu och krypit upp i soffan med mitt täcke. Kände att jag behövde det. Funderar på om jag ska slå på Bring it on nu eller efter maten. Tror fasen jag gör det nu. Bara jag inte somnar så.

Jag har tänkt på en sak. I vanliga fall är jag en person med grymt mycket åsikter om allt och ingenting men känns inte som att jag visar det alls i bloggen. Kanske är dags att börja? Det enda dryga är att det alltid ska finnas folk som stör sig på man säger. Men vad är väl det att bry sig om? Jag är rätt trött på att försöka vara människor till lags. Det var mitt terminslöfte, att sluta bry mig om vad folk tycker om mig och köra på. Har nog inte gått så bra med det. Får bli nya tag nu. Jag har ett halvår kvar på Bauer, sen lär jag inte se så många från skolan igen.

Känner att jag börjar svamla nu, bäst att sätta på filmen!






känner mig lika förvirrad och trött som jag ser ut på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0