slapp söndag

Oj vilken sen uppdatering det blev idag. Har dock inte gjort något speciellt så det gör knappast något. Älskling och jag har tagit det lugnt, sett på en dålig film som var rätt rolig i alla fall. Den handlade om en pojke som stammade och ville debbatera typ. Hur som helst, vi har nyss fikat och tagit en dusch! Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag ska med en buss hem om ett par timmar. Skulle ha sovit här tills imorgon men klantig som jag är glömde jag massor av saker hemma så måste hem i alla fall.

Imorgon kommer min förmiddag att vara rätt stressig. Ska först ner till skolan och lämna lite saker, bort till bussen och åka till sjukhuset. Ska kolla mitt hjärta igen. Sen ner till Vasa för att genomföra en gerillakampanj med Maria. Därefter ska jag hem, käka och ner till gymmet. Sen ska jag hem och mysa med älskling. Vi är själva hemma hela vecka och är hundvakter. Kommer att bli supermysigt. Får pengar i veckan också så ska unna oss en riktig myshelg tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0