nu ska jag släpa mitt feta arsle till gymmet

Hej alla, hur mår ni? Jag är jätte trött, gick upp tidigt imorse för att ta bussen hem från älskling. Blev sent igår också. Vi var hemma hos Pikels och hade jätte trevligt. Får vi göra om någon gång!

Nu ska jag slänga ner mina träningssaker och dra ner till gymmet. Ska träna med Chris vid 15:30. Tror jag ska kolla snabbt på stan innan. Ska bli skönt att träna, drygt bara att jag är så trött. Tror det blir att sova en sväng när jag kommer hem sen. Om jag orkar ska jag plugga också. Hur som helst, vi hörs när jag är hemma igen.


Jag bara älskar minen jag lyckades få till när Alicia skulle ta kort på mig. Ser ut som om jag håller på att bajsa på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0