modets genom tidern, mums

Tillbaka till plugget. Har varit och ätit lunch nu och sprungit förbi biblioteket och lånat lite böcker så nu ska jag fortsätta plugga. Har kommit en bit redan och jag tror att det kommer bli riktigt bra. Hittade tre jätte intressanta böcker som ska bli kul att läsa. Det blev en om extreme beauity, en om modet genom tiderna och den sista heter "damer. rebeller, outsiders och tidens yta". Sen lånade jag även catcher in the rye, skulle ha gjort det för ett tag sen men bättre sent än aldrig. Nu ska jag bara komma ihåg att lämna tillbaka böckerna! Får skriva in det i min kalender. Dom ska tillbaka på alla hjärtans dag. Det borde jag kunna komma ihåg!

Nu är det dags att börja läsa. Önskar att jag hade lite kaffe också. Det får bli en i eftermiddag. Gud, börjar tro att jag nästan har blivit kaffeberoende. Men det är lugnande att ha en kopp kaffe. Tycker inte ni också det? Eller så kanske det bara jag som är udda. Hur som haver, nu ska jag sätta tänderna i böckerna, MUMS!


kaffe lugnar alltid, jag borde börja ha med mig en termos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0