Let's dance!

Good morning! Hur mår ni? Jag mår toppen, förutom att jag känner mig lite dum. Låg precis och letade efter frågetecknet på tangentbordet, kunde verkligen inte hitta det. Får skylla på att älsklings söta minidator är lite liten och att jag inte såg det! Hur som helst så ligger jag och myser i sängen. Har precis smällt i mig frukost så jag är allmänt nöjd! 

Träningen igår gick bra men jag har lite träningsverk i armarna idag. När jag kom hem till älsk sen på kvällen såg vi Flickan som lekte med elden. Den var helt okej, dock inte min typ av film men som sagt, helt okej. Lite lång kanske. Vad tycker ni? Vi såg även lite av Let's Dance, missade dock Elin Kling som jag hejar på men jag ska se reprisen idag. Vem hejar ni på?



Ni får ha det så bra så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0