klantigt Denise..

Min rumpa gör ont! Gick ut med min hund imorse som vanligt men tappade kopplet. Så jag skyndade efter för att ta det igen men trampade på påsen som satt fast och halkade. Landade rakt på rumpan/höften och slog mig rätt hårt. Kommer säkert få ett blåmärke. Det måste ha sett rätt kul ut endå! Tur att det inte var någon i närheten.

Just nu är jag i skolan men ska snart kila bort till tandläkaren. Alicia ska dit och göra något och jag ska fota henne för min fotouppgift! Hoppas jag får någon bra bild bara. Fick lov at låna en kamera från skolan eftersom älsk hade formaterat om mitt minneskort och jag vet inte hur man fixar det. Får be honom om hjälp sen!

Nu måste jag kila, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0