jäkla vinter alltså.

Jag är så less på vintern. Våren är minst sagt efterlängtad just nu. Ska bli så skönt att slippa ha på sig massor med varma kläder och bara kunna gå ut. Jag längtar efter dom fina pastellerna som alltid kommer på våren och en värmande sol! Ska bli underbart att bara kunna sitta mot en husvägg och sola. Vintern är för lång. Visst blir man lite deprimerad utav den? Speciellt dagar som denna när det bara är grått. Nej usch..

Just nu sitter jag på historian och försöker ta mig igenom mina uppgifter. Det går minst sagt segt. Har ett sockerbegär som tar död på mig! Får ta lite glass när jag kommer hem, fy mig. I eftermiddag ska jag och älskling till the trend också på ett möte. De söker nämligen ny personal och jag är väldigt intresserad. Vi får se hur det går.

Nej nu lär jag ta tag i saker och ting och försöka få lite gjort.


Bara för att jag längtar så mycket efter våren så får ni den här gamla bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0