jäkla snö..

Herregud, vad är det här för väder? Jag har begärt vår men när fan kommer den igentligen? Ge mig lite sol så jag kan sitta mot en husvägg med en smoothie och sola. Ska det vara så svårt?

Min psykologikurs började idag. Äntligen får jag börja med psykologi. Jag har velat läsa det enda sen jag gick i åttan när man började planera valen. Så jag jag har väntat i 5 år (bodde i USA i ett år så jag räknar inte fel) på att få läsa den kursen. Ska bli superkul att äntligen få göra det. Vi hade bara en kort introduktion idag så jag slutade redan vid tio. Har hunnit med att träna idag också och kom hem för en liten stun sen. Kollade en snabbis på stan också och gud vad mycket det finns som jag vill ha. Jag blir galen!

Nu i eftermiddag blir det mys med älsk, baka chokladbollar och plugga lite. Försöka i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0