jag hatar pizza..

Snacka om att jag hade otur idag på lunchen. Under fotolektionen pratade vi om pizza och jag sa att det är bland det värsta jag vet och att jag inte har ätit det sen jag var 12. När jag och Johanna sen kommer till matsalen så var det pizza som serverades. Vad är oddsen? Jag blev lite halvsur och gick in i köket eftersom jag ändå inte tål det. Men kocken hade gjort glutenfri pizza. Jag sa att jag inte tyckte om det och han lovade att göra något annat. Några minuter sernare kom han ändå ut med pizza till mig. Som tur var såg han mig inte så jag slapp pizzan. Dock hade kön till maten blivit ännu längre nu (det fanns prinskorv och makaroner, som jag för den delen inte heller tycker om eller tål men det funkar bättre) så jag kände inte för att ställa mig i kön. Problemet var att jag hade bråttom eftersom jag behövde hinna ner på stan och in på banken innan nästa lektion. Efter mycket om och men och en väldigt lång väntan fick jag i mig lite mat och hann ner på stan. Jag hoppas verkligen att det aldrig mer blir pizza i skolan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

seeeer så gott ut! <3

2010-01-09 @ 22:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0