in school.

Hej alla, hur mår ni? Jag har inte vaknat riktigt än känns det som, men det kommer. Sitter i skolan och tänkte börja arbeta med historian. Vi har praktik idag egentligen men eftersom jag hoppade av min är jag i skolan och jobbar. Hade tänkt försöka få klar min nättidning för historian imorgon. Rätt stort arbete men jag tror två dagar ska räcka. I eftermiddag blir det träning igen också. Dags för lite nytt och lite tuffare. Tror ni att jag kommer att klara det? Jag hoppas jag gör det, jag är jäkligt viljestark när det kommer till träning! Önskar att jag hade före och efterbilder på mina muskler, är faktiskt stor skillnad nu!

Funderar på om jag ska skriva ut ett CV och söka lite jobb idag. Det tar upp mycket tid men jag behöver faktiskt ett jobb för att kunna betala allt i vår. Det kostar att fylla 20 och ta studenten! Nej men allvarligt, det är mycket som ska betalas och det känns även skönt att ha jobbat och ha jobberfarenheter i fall att jag inte kommer in på Hyper Island. Har ingen lust att gå utan jobb och så ett helt år. Därför tycker jag att det är viktigt att ha ett jobb så man har lite referenser och arbetserfarenhet. Även bra om jag kan få ett nu så jag har över sommaren. Tycker ni det är viktigt att jobba?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0