ICA reklamen är verkligen bra!

Första dagen på 2010 börjar lugnt för mig och älskling. Jag antar att den gör det för dom flesta. Vi har mest slöat i sängen och jag har städat mitt rum igen. Såg även till att städa min garderob, hittade lite gamla plagg som jag inte sett på länge. Ibland lönar det sig att rensa lite!

Jag vet att jag är lite efter men jag älskar verkligen ICA reklamen. Det är så klockren. Jag skrattar så jag gråter varje gång jag ser den. Den påminner mig mest om Amandavardet faktiskt. Kanske för att han också piper precis som hon? Amanda har verkligen ingen intressant blogg för övrigt. Förstår inte hur hon har kunnat blivit stor? Det är en av dom få större bloggarna som jag inte läser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0