i love it

Jag är helt lyrisk över windows 7, löjligt jag vet! Nu är i alla fall att rosa och jätte fint. Datorn fungerar faktiskt bättre nu också, den har inte hängt sig en enda gång. Gjorde den jämt förut. Riktigt glad över att jag gick till Anders och fixade det. Fört över allt till datorn igen nu också, gjort lite små ändringar i mapparna så nu är det ännu mer ordning och reda. Hatar när det är oreda i mapparna på datorn. Gör ni det? Eller är ni sånna som har "koll i oredan", så att säga?

Just nu sitter jag i soffan och myser. Träningen gick bra men var väldigt tuff. Fick en matdagbok också som jag ska börja fylla i imorgon. Fått öka vikterna nu också och det kändes vill jag lova. Fast det är kul att veta att man har blivit starkare. Snart ska jag äta också, hemmagjorda hamburgare står på menyn, riktigt gott! Ska äta min med bulgur, MUMS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0