heavy workout

Min krop är DÖD! Träningen gick riktigt bra idag men det var tufft. Mina armar skakade galet mycket efter och dom är ordentligt tunga nu. Träningsvärken har redan kommit i magen och imorgon har jag verkligen gjort mig förtjänt av en vilodag. På fredag är det dags igen för ett ytteliggare pass. Fast då tränar jag själv, vi får se hur det går.

Nu sitter jag i vardagsrummet i en fotölj och ser på det okända med mamma. Har ätit riktigt god middag (bulgur med champinjoner, broccoli och quornfilé) så jag är proppmätt. Min hund sitter uppflugen i fönstret och ser allmänt rolig ut. Han måste tro att han är en katt? Han beter sig verkligen som en katt. Fast han är söt, dock lite väl galen ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0