gotta think outside the box

Nu är jag äntligen hemma hos älskling efter en lång och riktigt jobbig dag. Tänker inte ens berätta om min dag utan lägger den bakom mig redan nu. Får ta lite nya tag, är i alla fall hos pojken nu. Ska hoppa in i duschen snart också och sen spela lite tvspel.

Jag ska försöka komma på någon idé till vår gerillakampanj som vi ska köra i skolan. Försökte idag men jag var så frustrerad att jag inte kom på något. Men nu är jag lite lugnare så det borde inte vara allt för svårt. Måste bara tänka lite galet och "out side the box". Gerilla är trots allt den roligaste formen av reklam om du frågar mig. Antagligen mest effektfullt också om det slår rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0