gott nytt år!

Gott nytt år alla! Hoppas att ni har en underbar nyårsafton och inte allt för kall. Jag är tyvärr redan hemma. Mitt nyår blev varken som jag hade hoppats på eller som jag ville, men jag överlever. Nu är det 2010 och vi tar nya tag. Vi hade en trevlig middag hemma och en lugn förfest. Vi var hemma vid halv ett igen och nu sitter jag i sänge i min pyamas och ser på tv. Pikels och älskling är ute en sväng.

Jag har bestäm mig för två nyårslöften iår. Det första är att jag ska äta bättre och nyttigare, mindre små ätande och bara onyttigt max en dag i veckan. Det andra är att jag ska plugga hårdare och verkligen göra det jag ska. Jag hade tre löften från början men jag minns verkligen inte vad det sista var. Det kanske trillar fram senare så får jag lägga till det på listan. Vad har ni för nyårslöften?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0