Earth hour, bra eller bara löjligt?

Vad tycker ni om earth hour? Jag har svårt att bestämma mig för vad jag tycker om det. Det är väl bra att människor reagerar och vill att vi ska göra något åt miljön och klimatet men jag tror faktiskt inte att det ger så mycket. Dessutom är det väldigt dumt att släcka ner alla gatlyktor, det ska vara en trygghet. Jag går aldrig på nedsläkta vägar. Nu ska det tydligen bli earth hour i år igen, på min 20 års dag. Vi får väl se om jag är med och släcker. Dock är jag inte så insatt i miljöfrågor och brinner inte så mycket för det heller. Det brukar uppröra folk när jag säger det men det intresserar mig faktiskt inte och det står jag för. Det finns så många som agerar för miljön så jag tror dom klarar sig utan mig.


Kommer ni att släcka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0