dr. house

Puuh, jag tog mig igenom dagen! Fast jag missade ett möte som jag hade velat gå på, lite tråkigt men jag överlever. Träningen gick bra men jag var helt slut efteråt. När jag var klar fick jag skynda mig tillbaka till skolan och börja fixa för konfirmanderna. Idag stod det montering på schemat och vi klarade det utan att någon skar av sig fingret! Jag hade en lång genomgång om hur man skulle göra och hur man hanterar kniven. Bäst att överförklara för 14 åringar, vet aldrig vad dom tar sig för!

Nu sitter jag i soffan mätt som bara den och kollar på House. Skulle vilja tanka den serien faktiskt, den är väldigt bra. Brukar ni se på House? Jag var en riktig tv människa när jag var yngre men nu ser jag sällan på tv. Jag har inte direkt tid eller ork. Sen finns det möjligheten att se allt på datorn nu också, det gjorde det inte förut. Fast det kan faktiskt vara mysigt att krypa upp i soffan och se på tv, speciellt med älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0