det går inte frammåt alls, suck.

Det går verkligen inte frammåt med historian. Spenderat större delen med att samla fakta och vet inte vad. Men det är så tråkigt så det går riktigt slött fram. Tänkte gå till biblioteket imorgon men vet inte om jag orkar? Funderar på att byta ämne faktiskt. Det finns många intressanta uppfinnare men jag tror ärligt talat inte att jag orkar skriva om det. Känns dock onödigt att byta nu men tror jag kommer frammåt och blir klar fortare om jag gör det.

Nu börjar bli rätt hungrig så ska kila upp till fiket och köpa ett äpple tror jag. Blir nog en kaffe också! Dock hade det varit godare med en Chailatte, är grymt sugen på det. Funderar på om jag ska göra en när jag kommer hem efter träningen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0