det är kallt ute!

Hej alla! Vad har ni för er? Jag sitter i älsklings säng och försöker tina upp mig själv. Vi har varit ute på en liten promenad. Trots att det bara är - 1 grad så tycker jag att det är läskigt kallt. Jag är rikgit glad över att inte bo i Mora längre, hade aldrig klarat av kyla där. Dessutom är det en väldigt tråkig stad. Kyla och det extremt dåliga utbudet av affärer och saker att göra är nog det som jag saknar minst ifrån Mora. Saknar i och för sig inte staden över huvudtaget. Bara några enstaka personer, framförallt min bästa vän Louise. Känner att vi måste ses snart!

Nu ska jag älskling se på film och mysa!


Kalmar är världens mysigaste stad! Grymt glad över att jag bor här och inte i Mora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0