den första debatten har gått av stapeln!

Suttit och läst om årets första partiledardebatt nu ett tag på aftonbladet och har hunnit bli ytters irriterad när jag läste igenom kommentarerna. Enligt aftonbladets läsare toppar i alla fall Aliansen listan och i botten trängs de rödgröna. Det tycker jag låter ytterst bra. Jag ser fram emot att studera på högskola, få en riktigt bra utbildning och skaffa mig ett jobb som jag trivs med. Jag tycker det är viktigt att jobba och bidra med något i samhället. Men vi ska inte gå in på allting nu. Det ska i alla fall bli intressant att se valkampanjerna!


Mona ville höja skatterna och på så vis skapa fler jobb? Det förstår jag inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0