dags att krypa ner i sängen med en bok

Nu börjar det bli dags för mig att sova. Imorgon är det skola, träning och sen åker jag direkt till älsklingen. Har inte sett honom sen i måndags morse så saknar honom jätte mycket. Ska vara där hela helgen och bara mysa! Men dagen börjar med en fotolektion och redovisning, men jag har inget att redovisa. Skulle ha fotat i studion idag med det sket sig så får se vad Jonas säger. Förhoppningsvis kan jag göra en dubbelredovisning nästa gång.

Föresten, vet ni vad jag såg på nyss? Kniven mot strupen. Pappa var dryg nog att vilja se det. Förstår inte varför eftersom han inte heller tycker det är bra. Jag antar att det är krögaren inom honom som spökar och gör att han vill se det, vi har nästan bara sett på matprogram idag. Vi fick oss ett par goda skratt i alla fall och jag han klaga flera gånger över allt och ingenting.

Jaja, nu ska jag krypa ner i min säng med boken Catcher in the Rye. Har ni läst den? Om inte, gör det. Jag läste den när jag bodde i USA och den är riktigt bra. Det är en sån bok som man måste ha läst under sin livstid, en riktig klassiker.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0