cheese doodles

Fan, ibland ska man verkligen ha tur! Har legat i soffan ett bra tag nu och kännt mig så jäkla godissugen. Funderar flera gånger på om jag ska orka dra på mig kläderna och gå bort till macken för att köpa något men kylan har stoppat mig. Tog en sväng ut i köket igen, klättrade upp på en stol och hittade en oöppnad påse med ostbågar. Tror ni jag blev glad eller? Så nu sitter jag här med mina ostbågar och ett glas cola och är supernöjd! Tänk vad lite det behövs ibland för att man ska bli nöjd! Dock skriker en röst åt mig att det här verkligen inte är hälsosamt när jag ska nå en snygg sommarfigur. Men vad fasen, man måste leva ibland!


Räddaren av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0