9 januari

Kom precis ur duschen så nu är jag nyduschad och fräsh! Sitter vid älsklings minidator igen och kämpar för att skriva rätt. Tro mig, det tar tid att skriva på den här datorn. Jag skriver fel nästan hela tiden plus att den tycks leva sitt egna liv och markören hoppar runt så jag kan börja skriva mitt i en annan mening. Men jag överlever, den är söt!

Idag har vi spenderat dagen med att spela massor av olika tvspel på datorn. Älskling vann som vanligt nästan hela tiden. Nästan så jag får lust att åka hem och träna upp mig. Fast det är väl bäst att killen får vinna, det är ju trots allt dom som ska vara bra på tvspel!

Vi har sett på Let's Dance reprisen också, riktigt bra. Elin var galet snygg och jag hoppas hon klarar sig nästa vecka. Vi bloggare får rösta som galningar nästa vecka! Jag undrar hur länge Gudrun blir kvar, hon kan inte ha allt för många fans där ute. Låt oss hoppas det i alla fall. Nästa fredag ska jag i alla fall sitta bänkad vid TVn och se Elin dansa och ha telefonen i högsta hugg så jag kan rösta!

Nu ska jag se om älskling lyckas få igång tecken 6 så vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0