7 januari

Snacka om att dagarna rusar iväg. Idag har jag knappt gjort någonting alls. Varit till arbetsförmedlingen en sväng och sen bara slappat. Älskling och jag skulle ha hunnit ner på stan en sväng men vi somnade efter maten så det blev inget med det. Vi lär nog slappa resten av kvällen. Kanske lyckas jag sno lite daim som pappa nyss gjorde också.

Juste, det har kommit sjukt mycket snö nu också. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Jag som längtar så efter våren. Visst är det mysigt med snö men borde inte vintern vara över nu? Jag borde verkligen bo någonstans där det är varmare. Gud vad jag saknar California! Jaja, så långt är det inte till våren och det får funka med snö tills dess. Jag har hellre massa snö än regn och blask!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0