290110

Förlåt för den grymt dåliga uppdateringen idag men hade inte med mig datorn till skolan och kom hem för bara en liten stund sen. Det har varit en lång dag med redovisningar och träning. Träningen gick riktigt bra så det var kul, dock var skolan små seg.

Nu sitter jag i soffan hemma med älskling och Pikels. Ikväll blir det god mat, godis och let's dance. Jag har även varit en snäll flickvän och köpt ett 6-pack öl. Passade på att unna mig själv cosmopolitan tidningen. Blir en riktigt härlig kväll! Vad ska ni göra? Jag känner mig lite tantig när jag alltid är hemma men jag har ingen jätte fest lust och inte så mycket pengar heller. Det får komma till våren när studenten närmar sig!


Måste gratta Johanna till lägenheten också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0