19:43

Jag sitter uppkrupen i min soffa, mätt och belåten! Träningen idag gick riktigt bra, känner att jag har blivit mycket starkare så det är kul. Man får ju en liten kick när man märker resultat och orkar fortsätta. Nyss klämde jag i mig lite tacos och senare ikväll blir det ost och kex, mums! Jag har gått och tjatat om ost och kex i flera dagar så jag blev överlycklig när jag hittade det i kylskåpet! Har bestämt att jag och älskling måste äta det på alla <3 dag, lovade Crille lite oliver också.

Jag har städat mitt rum lite idag också, har dock inte orkat damsuga, det gör jag imorgon. Inte har jag pluggat heller som jag hade tänkt att göra. Tur att jag har hoppat av min praktik, då har jag tid att göra det i skolan imorgon istället. Måste komma ihåg att gå förbi biblioteket också.. Usch. Jag brukar hålla mig borta från biblan, jag glömmer alltid att lämna tillbaka böckerna jag lånar och så slutar det med att jag får massa böter!


En bild från när jag och älskling åt ost och kex på vår ettårsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0