19:24

Kom hem till älskling för en liten stund sen. Sitter i hans säng och känner mig uppsväld. Vet inte vad jag har ätit idag men nått är det. Ser ut som jag är gravid. Tur att jag tränade idag, tar bort lite av min uppblåsta ångest! Tror det är lite stressrelaterat också, uppblåst stressmage typ. Det gillar vi inte men jag överlever. Har en stor tröja och mjukisbyxor på mig!

Engelska idag var riktigt rolig. Vi hade en vikarie som heter Anna och planerade inför våra debatter som vi ska ha. Under rasten pratade jag lite med Anna och blev så paff/glad när hon sa en sak som jag ofta brukar säga. Vi pratade nämligen om höga skatter, hurvida det är bra och vad vi tycker om det. Så säger hon att hon tycker att man ska få behålla de pengarna som man tjänar, att det är ett privilegum att tjäna pengar och att vi inte ska behöva slänga bort det mesta på höga skatter bara för att man råkar tjäna lite mer. Många som gör det har höga studielån och har studerat länge för att nå dit dom är. Det är PRECIS vad jag brukar säga och tycka.

Nu ska jag slänga ner datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0