12 januari

Jag är vrålhungrig! Sitter på min samhälleslektion och väntar på att klockan ska bli elva så jag får äta någon gång. Lektionen har varit seg och vi har inte haft mycket att göra. Helene, vår lärare, ska sluta så vi har haft lite betygsprat och träffat vår nya lärare. Jag måste faktiskt säga att jag inte tycker om honom. Han känns väldigt arogant och väldigt kort i sina svar. Lite tråkigt, Helene har varit jätte bra och så kommer en tjurpelle in på slutet och ska sätta våra betyg. Nåja, det ska väl gå i alla fall.

I eftermiddag blir det historia och sen träning. Ska träna med Chris idag så antar att det blir tufft. Men jag är peppad så det ska nog gå bra. Jag hoppas att vi kör lite ben idag, det var länge sen jag gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0