10 januari

Dagarna rusar förbi och nu är helgen över. Kom hem till Kalmar igen för en lite sund sen. Har inte orkat uppdatera tidigare idag eftersom jag inte har något speciellt att berätta för er. Dagen har spenderats med tvspel och tvtittande. Älskling och jag har hunnit tjura flera gånger var när vi förlorade. Vi är båda kassa förlorare, men jag tror faktiskt att jag är värst! Men det är ju så tråkigt att förlora. Jag är en person som alltid vill vara bäst och därför blir jag jätte grinig så fort jag förlorar. Älskling är bäst på att retas också så det gör inte saken bättre. Men vi har haft en mysig dag! Åker hem till honom imorgon igen. 

Vad har ni gjort idag? Har ni haft en bra helg? Antar att många Kalmarbor har varit på The Trend i helgen nu när han från mammas pojkar var där och Jackie från paradise hotel stod i baren. Jag själv förstår mig inte på hetset över dom. Två rätt tråkiga serier, mammas pojkar är patetiskt, varför man nu vill dit och träffa dom? Nåja, hoppas ni hade kul om ni var där!

Nu ska jag lyssna på musik och bara ta det lugnt innan jag ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0