012510

Hur kommer det att jämt när man ska göra massor av viktiga saker så är man supertrött? Får hoppas att jag piggnar till snart. Behöver min energi idag. Får dränka mig i kaffe helt enkelt!

Jag ska snart springa med Snobben sen måste jag ta mig till skolan så fort jag kan. Har som sagt massor att fixa och ska hinna med en buss 8:40 till det där förbaskade sjukhuset. Jag är lite små nervös över att dra till Vasa sen. Hoppas att ingen lärare säger till oss. Pinsamt i sånnafall. Tanken av att va på en grundskola är inte heller så lockande. Ingen favorit hos mig om man säger så.

Nu ska jag borsta tänderna och packa ihop allting. Vi hörs senare så får ni höra hur det har gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0