011610

Det blev inte mycket uppdatering igår men jag tror ni överlevde. Tränade efter skolan med mitt nya pass och det gick super. Var dock jäkligt jobbigt. Men det är bara bra, ska komma iform till sommaren, då ska jag vara spännis. Haha, nej jag skojade bara. Däremot ska jag inte ha mycket fett på kroppen, hoppas på att jag är nere på ca 13-14%. Fast det kanske är för mycket att hoppas på? Vi får se!

Nu är jag hemma hos älskling, kom som sagt igår. Ligger i han säng och bara segar. Rätt skönt att slappa, finns inte så mycket annat att göra heller när man är pank. Skönt att bidragen kommer snart, behövs! Vad gör ni i helgen? Antar att många var ut igår. Jag är ute så sjukt sällan nu för tiden. Hm, får bättra på det i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0