yes, det regnar!

Idag vaknade jag upp till regn och vet ni, jag blev faktiskt jätte glad! Det betyder att snön försvinner snabbare. Men nu verkar det som att det har slutat, fast det är varmt ute så det gör inte så mycket. Just nu är jag hemma och tar hand om min lillasyster. Funderar på om jag ska fixa lunch snart hon springer och letar mat i skåpen så det är nog bäst.

Idag ska jag träna en snabbis och sen förbi Åhlens, det är bokrea så jag ska haffa mig en bra bok! Har ni några tips? Jag gillar chicflicks för det mesta. Men alla förslag är välkommna. Vad ska ni göra idag? Festa, mysa?


Syns det att mitt hår är lite mörkare? Färgade det igår kväll. Får ta en bättre bild sen så kanske det syns!

Kommentarer
Postat av: emma

Ikväll blir det fest :D karateklubben kommer till vårt kårhus så det lär bli fullt ös. Jag brukar oftast ha i finhackad rödlök, tomat, gurka och rostade pinje- eller pistachnötter i när jag äter det som tillbehör annars brukar jag äta med varmrökt lax eller kyckling och någon kall dressing typ :)

2010-02-27 @ 13:46:58
URL: http://entrappaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0