coco chanel och tekken

Känns som om jag håller på att bli förkyld, inte allt för roligt. Hoppas det stannar vid en lite snorig näsa. Jag kan ju inte bli sjuk nu när det är lov och allt. Vi hoppas på det bästa!

Vad har ni för er denna lördag? Jag sitter i mys kläder i älsklings säng och är proppmätt efter fikan. Vi fick nybakad paj ock kaffe, supergott! Nu ska jag fortsätta att kolla på Coco Chanel. Crille sitter vid datorn och håller på med massor som jag inte förstår så mycket av. Jag försöker men nu kan han så mycket så det blir bara en enda stor röra i mitt huvud!

Senare ska vi nog spela lite Tekken, jag är jätte dålig och blir alltid supersur när jag förlorar men det är rätt kul ändå, i alla fall när jag vinner. Men jag har för mycket stolthet för att visa det just när vi spelar. Jag är en sån jäkla dålig förlorare. Är ni också det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0