ge mig maaat!

Min psykologilärare fick precis klassen att säga "Jag är en alien men söt som en gris". Lite smått lustigt kanske?

Jag håller på att dö av hunger, så jag väntar på att få gå på lunch. Är klar med alla uppgifter så tycker att vi borde få gå nu. I eftermiddag har jag svenska c, underbart ämne med min favoritlärare Anna! Svenska C och Mediekommunikation är mina absoluta favoritämnen och båda är med Anna. Hon är en riktigt bra lärare och en underbar människa. Ibland undrar jag hur jag skulle orka skolan utan henne. Efter skolan ska jag springa ner till gymmet och träna, sen ska jag hem och fira mamma som fyller år!



Kommentarer
Postat av: Jeffe

Sv; Haha men eller huvre! Älskar smarta och tänkande människor :')

2010-02-10 @ 17:27:56
URL: http://jennifersworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0