åååh, vad jag är glad!

Gud vad skönt det var att träna idag. Efter allt svullande i helgen behövde jag det. Ska ha en nyttig vecka nu och inte äta någon skit. Känns behövligt. Har kommit in i en period nu igen när jag bara blir grinig av att se mig själv så ska skärpa mig med maten lite.

Just nu sitter jag och tittar på lägenheter i Uppsala. Jag är så grymt pepp på att flytta dit. Måste bara lösa allt med jobb och lägenhet. Någon som bor i Uppsala som har lite tips? Det kommer bli grymt härligt, jag, älskling och en stor stad. Känns som en dröm faktiskt! Går allt som jag vill blir det flytt strax efter studenten. Jag får fjärilar i magen bara jag tänker på det!


Kommentarer
Postat av: MALIN

sv: ÅH vad härligt att ni ska flytta till uppsala (jag hoppas att ni ofta kommer och hälsar på mig at h&m då ;)) iaf är det troligtvis bäst att lämna in cv exakt ÖVERALLT! Eftersom det är så pass svårt att få jobb nu - ansträng dig verkligen! skriv ihop en massa bra ting och ut och sök. Ring. Spring. Helt enkelt :) Jag hoppas att det ordnar sig för er båda! Ni kommer trivas fantastiskt bra här i denna stad.



pss. det lättaste att få jobb är troligtvis i en matbutik. det finns det mängder av :P

2010-02-01 @ 21:36:10
URL: http://maaaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0