the day's getting better

God kväll! Hur är det med er? Mitt humör är lite bättre och lugnare nu. Älskling var här en sväng, har pratat med Louise och hittat lite jobb som jag kan söka. Läget känns lite mer stabilt just nu. Snart ska jag äta spaghetti (stavas det så?) och köttfärssås, underbart gott! Sen ska jag bara krypa upp i soffan och ta det lugnt. Dagar som denna behövs det. Ska nog skriva ett litet CV också. Mamma och pappa lovade att skjutsa mig på torsdag så jag kan söka lite jobb.

Nu ropade pappa, maten är klar! Vi hörs lite senare, ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: jag vet, faktum är att idag är första gången på typ två månader jag åt bröd, och jag äter bara riktigt fullkornsbröd :P

Dedär pitabrödet var iofs också fullkorn men de va ju inte mycket :P

2010-02-02 @ 19:48:34
URL: http://hallonsockervadd.blogg.se/
Postat av: Miriam

Haha, så komiskt .. kommenterade precis blondinbellas blogg och beklagade att man inte bor i sthlm så ser jag en kommentar från någon som bor i samma gamla kust stad som en själv :)

2010-02-02 @ 20:37:37
URL: http://annamiriamfranzen.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: Åh! vill också ha personlig tränare, bor dock tre mil från närmaste gym så det är inte alla dagar man kan åka dit :/ Finns inga bussar heller :P Jag tog också bort all pasta, potatis,ris och bröd och allt detdär, har hållt på med det lite över ett halvår, så håller på att gå tillbaka, men bara fullkorn, gillar inte vanlig pasta och så längre :P haha

Jag försöker träna varje dag, om det inte är på gym så tränar jag hemma, kanske lite för mycket haha :P

Försöker att förbränna minst 400 kalorier om dagen, det är inte så mycket men... :P

Tränar du mycket ?:)

Kramar

2010-02-02 @ 22:16:46
URL: http://hallonsockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0