svar

Det blev inte så jätte många frågor men jag tänkte svara på dom jag fick i alla fall!

Var får du din inspiration ifrån?
Jag får min inspiration ifrån lite allt möjligt, mitt vardagliga liv, andras bloggar, nyheter osv!

Vem ser du upp till och varför?
Oj, svår fråga. Jag ser upp till duktiga unga entreprenörer som Bella och Kenza. Jag har själv väldigt många drömmar som jag vill ro i land och dom motiverar väldigt mycket. Sen ser jag upp till mina föräldar. De köpte en restaurang som var nära att gå i konkurs och drev den till Moras bästa. När vi flyttade till Kalmar lyckades vi aldrig sälja så vi fick konkurssätta restaurangen men de har orkat resa sig ur allt det och är på väg att starta nytt. Att kunna resa sig är viktigt!

Inredningsstil?
Jag är nog en typisk mediemänniska tror jag. Älskar det stilrena och ljusa. Det ska vara enkelt och snyggt. Tycker inte om mörka trånga rum. Jag vill ha stora ytor och mycket ljus. Detaljerna ska göra jobbet! Sen när jag får eget vill jag gärna ha mina egna fotografier på väggarna!

Hur gammal är du?

Jag är 19 men fyller 20 år den 27 mars, längtar!

Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat rätt länge egentligen, har haft flera bloggar innan den här. Men den här bloggen startade jag i september när jag hade praktik på Dorian Mabb. Första bloggen jag har haft tid och ork att hålla igång!

Intressen?
Jag älskar foto och träning. Har fotograferat sen jag var riktigt liten, men det var inte förens lite mer än ett år sen jag fick min systemkamera, som jag för övrigt älskar. Träning blev min passion efter att jag hade bott i USA och kom hem nästan 30 kg tyngre. Nu klarar jag min inte utan att träna. För tillfället styrketränar jag 3 dagar i veckan.

Vad är din favoritmat?
Sushi, helt klart, finns inget godare!


Det blev inte så mycket men några frågor. Hoppas ni gillar bloggen, läsarantalet har ökat väldigt mycket i alla fall. Jätte kul, nu får ni stanna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0