sportlov och jag är ledig, härligt

Min näsa fortsätter att snora, jag som hade hoppats på att bli bättre över natten. Åh, jag hoppas verkligen inte att det blir värre än så här. I år är det första gången som jag faktiskt är ledig på sportlovet. Tror inte jag har varit det sen jag var 15 år, jobbar alltid annars eftersom det är vasaloppsveckan. Känns lite tråkigt att inte göra det iår, det är en riktigt rolig vecka att jobba på.

Vad har ni för planer för lovet? Själv ska jag mest ta det lugnt, få lite plugg gjort, träna och söka jobb. Vila upp mig riktigt så jag orkar med skolan sen, har på känn att det kommer bli mycket. Tror jag ska baka lite också!


En bild från vasalopssveckan förra året!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack så mycket!:-)

2010-02-21 @ 10:58:57
URL: http://fromjosefine.blogg.se/
Postat av: FEBBS

NEJ MEN OJOJ FÖR MKT POSITIV KRITIK HÄR VA! ;p



ny header nästa vecka, hoppas du kmr gilla den med!

2010-02-21 @ 12:44:47
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0