speed dating på John Bauer

Idag firar vi alla hjärtans dag på skolan! Eventgruppen har gjort riktigt fint. Jag skulle ha varit med i fredags och pyntat men hade inte tid. Hur som helst så är skolan fixad i kärlekens anda och det blir nog en toppendag. Just nu pågår det speed dating i fiket, riktigt roligt! Jag agerar fotograf under dagen och ska se till att det kommer upp lite bilder på JBKalmar sen. Men ni får en liten förhandsvisning från vår speed dating!






Vad tycker ni om speed dating? Tycker ni att det är ett bra sätt att träffa en partner på?

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar; Ja, verkligen. Absolut en av mina favoritfilmer!

Haha, speeddating... Hmm.. Aldrig provat på så jag har ingen direkt åsikt om det. Haha. Kram!

2010-02-15 @ 10:06:09
URL: http://elinaahs.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket! :)

2010-02-15 @ 11:13:40
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0