oldies

Älsklings grafikkort krånglar så jag tänkte slänga upp några gamla bilder medans han fixar det.


Jag såg ut som en pojke när jag var liten. Till vänster om ni inte redan listat ut det.


Jag hade även väldigt fula kläder och en egensydd nalle som hette Håkan. Tröjan fick jag faktiskt när jag var modell för busiga barn. Gräslig.


Jag har haft en period när jag var fjortis och tog massor av cam bilder


Jag har varit blond, ful och tjock när jag bodde i USA. Har vägt hela 72 kg på mina 155 cm.


Jag har lekt i Torsås med Johannatösen. Herregud vad bra vi var.


Jag och Johanna har till och med åkt skridskor.


En gång i tiden var jag nästan smal


Jag har fått världens bästa pojkvän och träffat mycket trevligt folk som jag saknar


Nu är jag snart 20 ser fortfarande ut som en bäbis och nog fortfarande lite fjortis. Men jag trivs ändå!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kul med gamla bilder :)

2010-02-07 @ 12:07:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0